قانون مندی کسب و کار اینترنتی

17-3

کلیه خدمات و قوانین سایت سرویس لند منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مشتریان می باشد. همچنین مشتریان نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط به کاربران می باشند.

سرویس لند متعهد می شود از حریم شخصی کاربر محافظت کند. اطلاعات شما شامل شماره تماس، ایمیل، آدرس و همچنین مشخصات سایت شما نزد ما محفوظ می ماند.

هیچ گونه استفاده تجاری و تبلیغاتی از شماره تماس کاربران نخواهد شد. از اطلاعات مشتریان ، تنها به منظور برقراری ارتباط با آن ها جهت پشتیبانی، اطلاع رسانی یا انجام نظرسنجی استفاده خواهد شد.  

در هنگام ثبت سفارش کاربر موظف است اطلاعات خود را به صورت کامل و دقیق تکمیل کند. در صورت ورود اطلاعات ناقص سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

پس از تایید سفارش، کارشناسان گروه سرویس لند به منظور انجام هماهنگی های لازم با خریدار تماس حاصل خواهند کرد. جزئیات سفارش صورت گرفته از طریق مشتری به صورت تلفنی پیگیری خواهد شد.

تمام مراحل پشتیبانی صورت گرفته به مشتریان گزارش داده می شود و متناسب با سایت مورد نظر و تمایل مشتری این خدمات قابل تغییر می باشد.

توجه داشته باشید همه موارد موجود در سایت سرویس لند شامل متن، توضیحات خدمات، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سرزمین خدمات جزئی از اموال سایت سرویس لند می باشد و هر گونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می دارد.

علاوه بر این، علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی سایت www.serviceland.ir   می باشد.